Hungrig..

Hallå där!
Sitter just nu och väntar på mat, är jätte jättehungrig.. Men vi väntar också på att min syster Denisé och hennes vän ifrån Japan ska komma och hälsa på. Ska bli trevligt, men intressant. Hon har varit och mött upp honom i stan, dom är nu påväg hit. Och hoppas att dom skyndar sig, håller på att dö här borta. Efter det blir man utkastad, så att han ska ha någonstans att sova.. Skoja, nej inte utkastad. Men blir tvungen att åka in till pappa inatt och sova. Ska endå bli rätt skönt. Tror jag ska hoppa in i bastun när jag kommer hem till pappa, kanske blir ett långt bubbelbad också. Vem vet? Måste möta upp Marcelo efter maten. Ska alldeles strax lägga in lite bilder på halsbandet jag fick utav han igår. Hur gullig vän får man ha egentligen? Nej, nu ropar mamsen. DET ÄR MAT YIIIPPYYY!

Lite utav sommar 09, ge mig SOMMAR 10 NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: