Godmorgon!

Hej läsare!
Jag tycker det är jätte tråkigt att det är så himlans många som läser, ser nämligen det på min statistik. Men endå ingen som kommenterar? Kom igen nu bloggläsare! Daniella är påväg hem till mig nu, vi ska fixa oss sedan blir det bara att röra sig in mot stan. Vi ska fixa lite saker där, även till kvällen..

Ikväll ska vi fira en vän som fyller år. Vi ska föra där, sedan blir det lokalfest för våran del. Hade egentligen planerat att bara ta det lugnt idag men det är ju sådan jag är. Jag är vann att alltid i sista minuten planera om allt. Nu måste jag fixa mig, det sista jag har kvar att fixa.. Har faktiskt bara på mig mjukis dress och en toffs på huvudet bara för att jag inte har tid till mer just nu. Men framåt kvällen blir det ju självklart mer! Har inte heller tid att lägga in någon dagens outfit förens lite senare ikväll. Men ni får ha en jätte bra dag, puss!

Bild på mig och sötan ifrån nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: