Ge mig tips!

Nu tycker jag att alla ni många bloggläsare som faktiskt tittar in här varje dag och fortsätter läsa min blogg ska ge mig lite tips som kommer göra att min blogg blir mer intressant och blir mer rolig att läsa. Ge mig dina tips om hur du tycker jag ska göra. Här är mina nya tips:

- Vem är jag? Vad gör jag? Jag har tänkt på att skriva en info-text om mig på sidan om designen, så ni får en snabb titt om hur det är att vara jag och hur ni kan känna mig bättre på olika sorters sätt.
- Uppdatera mer, har fått klagomål angående det förr! Men nu har jag äntligen börjat tagit mig i kragen och läsarna går upp och upp för varje dag nu faktiskt.
- Fixa en ny och fräschare design, det blir gjort ikväll! Ska faktiskt köpa en ny.
- Starta något alldeles eget, ett litet videoprogram som ni kanske vill följa med på? När jag tränar för att se resultat, eller när jag shoppar?


Kommentarer
Postat av: jessica

allt du gör är bra just nu. så det finns inget att klaga på! <3

2010-03-29 @ 17:32:22
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: