Beautiful Nails.



Naglar:

1. Bit aldrig på naglarna, för ditt egna bästa. Du får både förskräckligt fula naglar och otroligt mycket bakterier i munnen. Jag hörde att bita på naglarna är som att slicka under toalett ringen? Äckligt..

2. Måla inte naglarna alldeles för ofta. Dina nagelband behöver andas.

3. När jag målat mina naglar brukar jag vänta tills det försvinner av sig självt. Om jag inte ska på något speciellt och vill fixa till dom lite men det är faktiskt extremt mycket bättre för naglarna att låta det försvinna av sig själv och slippa få in massa gifter in under nagelbanden (utav nagel borttagningsmedlet).

4. Dina naglar sköter sig inte av sig självt. Jag har en nagel fil som gör hela jobbet åt mig! Fick faktiskt tipset utav Daniellas mamma. De finns 3 olika filar på en och samma nagel fil. Mina naglar har aldrig varit glänsigare förr! Såhär ser dom ut:

3-stegs Poleringsfil

Ger maximal glans åt nageln.

Så här gör Du:

  • Rugga försiktigt upp nagelytan med den rosa delen på filen.
  • Fortsätt sedan med den vita ytan.
  • Avsluta med den grå ytan som ger en vacker högglanseffekt.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: