Har ni saknat mig?

Ska jag börja blogga igen?
Har saknat det ett bra tag nu faktiskt, har haft väldigt fullt upp men endå tänkt tillbaka på de trevliga bloggtiderna då det bara var bloggen och ingenting annat. Men nu för tiden har jag ju väldans mycket jobb och så har jag ju legat i körtelfeber hela veckan nu.. Inte kul alls!

En stund om dagen känner man att man börjar bli på bättrings väg men sen vänder det om till den hemska febern.. Hoppas ni har det bra! Ska väl börja blogga snart igen.. Bara för eran skull. Har fått mycket klagomål angående bloggtorkan utav min syster också. Är det så kul att läsa min blogg?


Kommentarer
Postat av: linn

Saknat dig:D jag gillar din blogg du skriver på ett bra sett,men den skulle bli bättre om du skrev lika ofta i bloggen runt kanske 2 gånger om dan.Så din uppdatering inte blir ojämn om du fattar.För det kan bli rätt jobbigt och många tycker nog det.

2010-06-25 @ 23:28:33
Postat av: Anonym

JAA!!

2010-06-28 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: