Sen update

God morgon, i alla fall för mig.
Vaknade runt halv 10 imorse, var vaken med Marcelo som skulle ge sig av till flygplatsen senare. Han ska ju till spanien nu i en vecka, sen kommer han hem igen och är i Sverige en månad till sen ger han sig av till spanien ett år. Självklart kommer han komma till Sverige ibland och hälsa på, jag kommer förmodligen flyga dit ibland också. Hoppas att han får det bra där!

Efter att hans mamma hämtat honom utanför mig och vi hade sagt hejdå, så gick jag in. Kollade på filmen I love you Philip Morris och somnade till den. Nu är jag vaken igen, ska alldeles strax ringa min kusin Nicole. Lite senare idag ska jag förmodligen träffa Ellan och Pontus också, men vi får se hur de blir med de. Puss


Jag, på Emelie's landställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: