I'm home

Sorryyyyy..
Ska försöka bättra mig! Har nyss kollat på filmen Avatar. Men kollade aldrig klart, blev avbruten med någonting annat hela tiden. Så tillslut bestämde jag mig för att skita i att kolla på den idag, och fortsätta kolla imorgon. Juste! För er som inte visste, så är jag hemma i Stockholm igen. Skulle egentligen varit på gotland en vecka till men det blev lite strul och så saknade jag många här hemma. Ville också träffa min Daniella innan hon åkte till Grekland i tre veckor. Som hon nu gjorde idag. I'm gonna miss her!

Idag har jag varit i stan, skulle egentligen bara åkt in och fixat min klocka. Men det slutade med lite små shopping trots allt. Men varför blir jag inte förvånad? Så fort jag vet att jag har pengar i plånboken ryker dom snabbare än vinden. Nu blir det alldeles strax läggdags för mig, men självklart så ska jag lägga upp bilder på det jag köpt idag innan det blir kudden. Puss!





Juste, bilder ifrån gotland kommer upp om drygt en vecka.. När ida kommer hem, hon har nämligen tagit de flesta med sin kamera. Ni får hålla ut så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: