Har tagit tag i detta!

Måste börja sköta om mitt hår mycket bättre, inte för att det ser risigt ut eller något. Men varför inte ta hand om det, få ennu finare och starkare hår. Därför ska jag testa SilicaPlus nu i två månader, kolla om de fungerar annars är det bara att testa någonting annat.

Självklart har jag köpt hårinpackning som kommer göras ungefär 1-2 gånger i veckan. Inte mer, då börjar man slita på håret. Men det jag glömde köpa idag och igår var ju självklart en ny värmespray eftersom jag ibland använder plattång m.m. Men förmodligen så köper min syster det till mig eftersom jag inte fått någon födelsedags present ennu, HOPPAS DU SER DETTA! Nu ska jag sätta mig och måla min naglar i väntan på Marcelo. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: