Hallå där!

Är ni vakna?
Jag och Daniella steg upp halv 9 imorse, svängde förbi kontoret och nu är jag påväg till doktorn! Efter att jag har varit där ska jag till jobbet. Min chef tvingade mig att jobba idag, åååh :( Är så himla trött!

På måndag tar jag tio i fem båten ifrån Nynäshamn och ger mig av till Gotland i två veckor tillsammans med jobbet. Ska faktiskt bli riktigt kul, men under den natten behöver man inte sova en blund. Men tanke på att man ska åka till nynäs runt halv 4.. Jaja! Men vi hörs igen när jag kommer hem ifrån jobbet. Puss


Tofta strand, en av de fina stränderna på gotland men som tyvärr brukar vara speckat med mycket folk.. Ibland är det bara alldeles för jobbigt med för mycket folk på stranden. Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: