Förlåt igen!

Ja jag vet..
Har legat sjuk ganska länge nu, går fortfarande på pencilin. Men nu mår jag äntligen lite bättre. På måndag morgon slutar min pulla kur som tur är, skönt att slippa tänka på att ta dom varje morgon och kväll.

Har precis kommit ut ur duschen. Idag har jag legat ute i solen tillsammans med Emelie och Daniella. Efter en lång stund ute i det fina vädret gick vi in och jag fick öppna lite presenter. Alla presenter kom tyvärr inte idag med tanke på att jag fyller år den 7 Juli (på onsdag dårå) Men var tvungen att få några behövande saker redan nu för att jag åker till Gotland imorgon natt. Nu ska jag och Emelie kolla på Sex and the city 2 efter det blir det the grudge. Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: