Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på

Hej!
Kollade precis klart på filmen The blind side, som jag såg tillsammans med min mamma. Vi var ensamma hemma ikväll, så vi bestämde oss för att ha lite mor och dotter kväll. Filmen var riktigt bra, har nämligen sett den förut. Men man kan inte hålla sig från att ha ett leende på läpparna under hela filmens gång. Och så självklart en skvätt tårar någon gång ibland utav lycka. Det bästa med filmen är att den är verklighets baserad också, som gör filmen mycket bättre.

Juste! På tal om när jag var ute och sprang i skogen.. Direkt när jag sprungit klart och stannade upp utanför min port så märkte jag att mobilen var borta. Så klantig som jag är så tappade jag den när jag var ute och sprang, så det var bara för mig att börja rusa tillbaka. Så det blev en extra runda, haha..


Se den filmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: