Back on track

Hej bloggen!
Har varit lite krasslig uppdatering nu men det är bara för att min kära far mått dåligt och ligger på sjukhus. Idag har jag varit i stan tillsammans med Mamma och min syster Denisé. Lovade mig själv att inte köpa någonting tills en foundation sprack i min smink väska. Så var ju självklart tvungen att köpa ny. Den såg ju hur risig ut som helst. Sedan fortsatte impuls shoppingen som ni säkert förstod.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, sedan blir det middag och mys med familjen. Kanske ska träffa Emelie Sundberg senare ikväll om det slutar regna, men det verkar nog inte bli av.

Puss på er!


Titta vad lockigt hår jag får när jag går ute i regnet..


Nu blir det mars in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: