Hello girls'n boys!

Sitter just nu i soffan framför tv:n och håller på och fixar och trixar med mammas visitkort hon ska avsluta med på sina mail till hennes kunder. Men det går inte så bra med tanke på att den visas inte i mailet. Vet någon där ute hur man klistrar in en bild på ett epost meddelande (i texten) utan att behöva bifoga den? Skriv gärna till mig angående det : [email protected] Tack! Nu ska jag alldeles strax lägga mig i ett varmt och skönt bad. Har alldeles nyss gjort ansiktsmask, nu är det hårinpackning som gäller. Jag bloggar lite senare efter badet och efter att jag färgat håret på min kära syster. Puss på er..

Mammas visitkort jag skulle klistra in..
Gärna hjälp tack!

Kommentarer
Postat av: emmah

om hon har visitkortet bland sina bilder, så högerklickan hon och klickar på kopierar (det hoppas jag att hon kan haha). sen skriver hon sitt mail, och i slutet högerklickar hon och klickar på klistrar in. så kommer visitkortet synas i mailet.

puss

2010-01-16 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: