Bestämt mig!

Nu har jag nämligen bestämt mig för att börja blogga igen nu när jul-lovet har börjat tagit sitt slut. Jag börjar i och för sig skolan på onsdag, men eftersom så många börjar imorn så måste man ju sysselsätta sig med något. Sitter just nu vid mammas nya bärbara data. Jag väntar fortfarande på min data som pappa special beställt pågrund av att den skulle ha en speciell nyans i rosa och inte vara någon skit data som pappa kallade det. Han vill ju förstås att jag ska ha nyaste verisionen medans jag skiter fullständigt hur ny den är och hur mycket den kostar, bara den har trådlöst internet och är rosa så är jag nöjd :) så äntligen kommer den snart!

Julen/nyår/lovet har gått som en riktig smäll i bakhuvudet. Det känns som om vi hade avslutning bara förra veckan. Det mesta av tiden under detta lov har gått till att festa, tillbringa tid med vänner och vara borta från tumba så mycket som möjligt. Jag och min vän Daniella har sovit för det mesta hemma hos min pappa på södermalm. Hur skönt som helst! Bastat och bubblat, mysmys.

Nu ska jag kolla på Scream med min mamma på kanal 5.
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: