My lovely weekend

Hallå där!
Tänkte alldeles strax lägga mig i ett mysigt bad efter denna stressiga men roliga helg. Hela denna helg har varit lyckad, i fredags festade jag tillsammans med Daniella hos Markus efter en lång stund hemma hos honom drog vi till Adam Skol. I lördags vaknade vi upp, riktigt trötta. Jag trodde och hade planerat lördagen som en mys dag för mig Daniella och Micke. Men så blev det inte! Istället drog vi hem till en vän. Albin, Vasse, Marcelo, Nico och Sebastian kom dit. Och kvällen vart sedan riktigt lyckad. På tal om frieriet till mig som Albin gjorde, vi har nu gift oss! haha.. Nu ska jag springa över till Daniella, glömde en sak hos henne igår. Pussisar

Det fick bli en liten bild på mig idag, är lite inne på foto torka..

Kommentarer
Postat av: kristinaaw.blogg.se

antar att det blev en liten kyss efter frieriet haha :D ?? säg nu nu nu vart du har köpt ditt armband! älskar din blogg

2010-02-22 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: