Hola amigos!


Idag har jag faktiskt bara tagit de lugnt, tog en liten titt på stan. Har precis kollat klart på melodifestivalen, världelösa bidrag enligt mig. Pernilla Walgren körde en WB av Charlotte Perelli's bidrag från förra året med utstrålningen och kläderna. Ingen fantasi! Ligger just nu i min mysiga säng tlllsammans med frugan (Daniella). Vi ska alldeles strax springa och köpa Ben&Jerrys. Tröst äta lite inför denna sega kväll men gott ska de bli. Slänger in ett litet roligt inlägg senare! Så håll ut.

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Jag älskar Ben & Jerry's! Men mina favoriter är Chunky Monkey och Phish Food...



Kram



http://thelifeofniklasc.blogspot.com

2010-03-01 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: