Hade väldigt tråkigt..

Ditt namn? Jennifer Anita Oscarsson
Födelseår? 1994
Hur Lång är du? 165cm.
Spelar du något instrument? Nej, inget alls!
Dina första tankar när du vaknar? Jag brukar oftast inte vakna..
Vart befinner du dig just nu? Vid köksbordet.
Biter du på naglarna? Nej, har aldrig gjort faktist.. Riktigt äckligt!
Vad har du för färg på trosorna just nu? Svarta
Har du några husdjur? En liten kissemisse
Är du singel? Ja, solklar singel.
Vem är snyggast? Hm.. många kändis boys.
Vem vet mest om dig? Oj, Emelie skulle jag nog tro.
Vad vill du ha just nu? Kycklingsalladen mamma håller på med just nu.
Ditt mål i livet? Öppna en egen frisörs salong och gifta mig äckligt rik.
Rädd för? Ganska mörkrädd..
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 91a är han.
McDonalds eller Burgerking? Burgerking, jävligt trött på "vanliga" donken..
Sjunger du? Ja.
Vad har du för skostorlek? 36.. får oftast höra: gud vilka små fötter du har!
Vill du gifta dig? Ja, hoppas ju som sagt på att gifta mig äckligt rik.
Kommer du överens med dina föräldrar? I alla lägen, vad som än händer.
Skor du hade på dig idag? Mina vita tygskor..
Vad sover du i? Bara i trosor på sommaren, men när det är kalla morgonar blir det en stor mysig t-shirt och ett par hotpants. Är jag inte varm på morgonen, kommer jag inte upp ur sängen!
Kläder du har på dig? Jeans tights, Vitt fluffigt linne, klocka, armband och örhängen.
Favoritårstid? Sommaren kommer alltid vara min årstid, födelsedag och allt under sommar.
Favoritmat och dryck? En riktigt god kyckling sallad och bonaqua päron.
Hur svarar du i telefonen hemma? Svarar aldrig i hemtelefonen..
Hur svarar du i mobilen? Hallå? eller vad vill du?
Sov du ensam inatt? Nej det gjorde jag inte.. :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov som en stock.
Vad var det senaste någon sa till dig? Mamma sa precis: Jag har inte i feta ost i salladen.
Druckit idag? Saft & Vatten
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt och dystert med mycket äcklig snö
Godaste glassmaken? Ben&Jerrys smak: cookie dough.
Drömmer du mardrömmar? Oftast mardrömmer än vanliga drömmar.
Favoritklädsel? Festklädsel är alltid kul att fixa sig till.
Favoritgodis? Choklad är min kärlek.
Hur många kuddar sover du med? 2-3st.
Längtar du mest efter just nu? Kycklingsalladen som sagt.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Kyckling mums!
Saknar du någon just nu? Nej, faktist ingen speciell.
Snus eller cigaretter? Haha, inget är väl bra?
Vill du ha barn? Såklart jag vill, men lite senare må jag tro (;
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja lite, men mest till massa presenter.
Är du blyg? Det är jag verkligen inte.. men kanske i vissa lägen.
Tycker du om fester? Jag kallas ju partypinglan så vad tror du?
Tycker folk du är snygg? Haha, ingen aning.. har inte direkt frågat.
Har du använt någon hårprodukt idag? Schampoo och hårinpackning.
Vad har du för planer till helgen? Hm.. antingen lördag eller fredag ska det bli en hemmakväll i vilket fall som helst hoppas jag. Om det inte händer något riktigt kul.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18 skulle vara bättre.
En bra film? PS. I love u, har aldrig gråtit så mycket till någon film förut.
Vem får en kram? DU!
Vem får en puss? Min katt
Sprit, cider, vin eller öl? Cider såklart, men om inte det skulle finnas så vin.
Hund, råtta eller katt? Katt, men vill ha en chiahua (hur man nu stavar?)
Tycker du om din pappa? Det finns ingen bättre pappa!

Kommentarer
Postat av: http://liptolip.bloggplatsen.se/

U know U Wanna See it ;)

http://liptolip.bloggplatsen.se/

2010-02-10 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: