God morgon readers


Hej bloggen!
Pratade precis klart med lilla Ellan i telefon, hon ringde mig och berättade att hon saknade mig. Gullig vän jag har va? :) Idag stannade jag hemma ifrån skolan pågrund av att jag fortfarande är sjuk.. och det är riktigt illa. Har för det mesta legat i sängen hela dagen, pluggat engelska och kollat på filmen Det regnar köttbullar. Den filmen var väl helt okej, fast lite överdriven i vissa scener. Enligt mig skulle den få 5/10 i film betyg. Jag såg den engelska verisionen, den kanske är roligare i den svenska verisionen.. vem vet! Nu ska jag alldeles strax göra en kopp tee, vänta på att mina kära pappa kommer hem med honung (går inte att dricka tee annars) och kolla på alla säsonger av The OC. Älskar den serien, synd att den inte finns fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: