God morgon, hallå!

Ligger just nu i sängen. Vaknade för drygt 10minuter sen, försov mig.. Idag känns det som att tiden går i slowmotion. Riktig seg dag tror jag det kommer bli. Jag ska snart börja göra mig i ordning för skolan men det känns som att jag knappt kommer upp ur sängen. Jag har världens träningsverk från gymmet igår med mami, och har idrott idag.. Lite jobbigt! Fast vi ska dansa salsa, så det kommer bli kul :) Igår hade vi ett till nationellt prov i svenskan, och det gick faktiskt grymt bra. Tror jag i alla fall! Man skulle välja mellan 5 olika uppgifter att skriva om så jag valde uppgift 4 och det innebar att skriva ett brev till statsministern angående gemenskap i samhället. Jag tog faktist gemenskapen mellan rika och fattiga, bra förslag va? Efter skolan drog jag och Emelie Sundberg hem till mig och bara hade en allmän girl dag som vi inte haft på väldigt länge. Kul var det att umgås igen, inte så ofta det händer nu för tiden. Nej nu måste jag sätta fart, hörs senare bloggen. Slänger in ett inlägg när jag kommer hem ifrån skolan. Puss

Sötnosen Emelie, sitter i min säng med min lilla älsklings data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: