Precis kommit in igen.

Hej!
Kom hem för ett tag sen, var ju som sagt och fixade naglarna tillsammans med Daniella. Fina blev dom! Tyvärr så har min syster kameran, så lägger in bilder på naglarna imorgon. Ni bara måste få se hur dom blev.

När jag kom hem hade min söta mamma fixat ost & skinksallad till mig. Mums så gott de var! Det har blivit min nya speicalité. Kan klara mig på det i flera dagar känns de som.. Efter middagen drog jag ut på en lång och skön promenad i skogen tillsammans med Marcelo, den kanske inte var så himla socialt trevlig som planerat. Menmen.. Nu ska jag alldeles strax lägga mig och kolla på film i min systers rum. Uppdaterar mer imorgon!

Puss och god natt på er ♥



Vad tyckte ni om designen föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: