Födelsedags firande!

Grattis i förskott Jesse!
Han fyller 20 den här månaden och då vet ni vad som gäller för denna grabb, SYSTEMET! Vi hade en liten mysig middag i fredags och en överraskning. Gissa vad han fick utav min syster Denisé?

Jo, han fick helg kurser för att lära sig dyka, sen ska vi allihoppa åka till thailand förmodligen och dyka. Inte jag och mamma då haha, men vi kan nog ligga i solen och kolla på. Men visst var det en udda och väldigt rolig present? Inte direkt något man brukar få utav sin flickvän. Gulligt tyckte jag att de var i alla fall, eller vad tycker ni?

Bilder ifrån middagen:


Marcelo och jag, jag ville inte fastna på denna bild..


Denisé hade gömt "lappen" presenten bakom gardinen


Sen hittade han den! Och glad var han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: