Ja, jag ska fortsätta!

Ni ville ju att jag skulle fortsätta med Dagens ämne och som tur var satt jag och tänkte redan igår på vad det skulle handla om idag. Idag ska det faktiskt bara handla om mig!



 
När fyller du år?
Svar:
Jag är ett sommar barn, jag fyller år 7 Juli.

Skriv hela ditt namn!
Svar:
Jennifer Anita Oscarsson är hela mitt namn! Gulligt va? Jag har fått mellan namnet Anita utav min farmor som faktiskt också heter så..

Berätta en hemlighet om dig själv
Svar:
Hm.. Vad ska det vara för hemlighet? Jag berättar nästan allt för er här på bloggen. Men små hemligheter har man ju alltid. Ni kanske redan visste det men jag är väldigt höjdrädd. Har aldrig vågat åka Fritt Fall på Gröna Lund och kommer aldrig göra det heller.

Har du någon gång ljugit för en vän, eller någon i familjen?
Svar
: Jag kan ju faktiskt inte säga att jag INTE har gjort det. Jag tror nog att de flesta här har gjort det, dragit en vit lögn för att kanske slippa undan någonting. Men jag har däremot aldrig ljugit om något stort för mina föräldrar. De är det värsta jag vet, att ljuga för sina föräldrar.

Vad gör du precis just nu?
Svar:
Sitter i soffan i vardagsrummet med min lilla rosa mini-data i knäet och bloggar såklart! Lyssnar också på mamma som sitter i köket och pratar i telefon och väntar på att alla mina kläder ska bli klara!

Vad är din största skräck?
Svar:
Det finns ganska många saker jag är rädd för.. Några utav mina rädslor är ju ormar, mörkrädd, höjdrädd och spindlar. Men den största skräcken är nog att förlora någon man verkligen tycker om!

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Svar:
Det var en bra fråga! Hm.. Jag ser mig mest som en väldigt glad person, världens morgon tröttaste och en väldigt ärlig person, vad det än gäller. Ibland kan jag nästan vara lite för ärlig.

Vad tror du att folk som inte känner dig får för uppfattning om dig?
Svar:
Det är ganska svårt att svara på.. men vissa uppfattar faktiskt mig som lite divig, men endå väldigt glad person. Ett exempel: första gången, för lite mindre än ett år sedan, när jag träffade Daniella första gången så har hon berättat för mig att jag såg väldigt glad ut (därför att jag hade precis köpt min rosa mjukisdress då) och att jag kollade snett på henne. Men inte alldeles för mycket!

Ge lite tips på vad man ska ha på sig i sommar!
Svar:
Jag tycker att det är väldigt fint med vitt nu till sommaren, men det ska endå finnas plagg man har till som är färgglada. Vitt gör ju som sagt så att man ser lite brunare ut än vad man är och färgglada plagg är ju självklart ett måste på sommaren. Höga midjeshorts, korta klänningar, gladiator skor, byxdressen och kuvert-väskan kommer bli väldigt populärt nu i sommar.

Här är några exempel:



Vad tycker du är finast med din kropp?
Svar:
Jag har alltid haft en sådan stor komplex med min kropp, så som alla tjejer har i dagens läge tänker ni? Men så är det inte.. Jag har aldrig gillat min kropp och kommer nog aldrig att få den perfekt, det kommer nog alltid finnas någonting jag kommer att klaga över. Men om jag verkligen måste så är jag rätt nöjd med min mage. Den är slank men har endå en fin kurva, smal i midjan.

Om du fick resa vart du ville, vart skulle du åka?
Svar
: Just nu skulle jag åka till något varmt land. Grekland, Spanien eller så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: