Information om mig


 
Vem är din bästavän?
Svar:
Oj, jag skulle vilja säga Marcelo men det finns så mycket vänner som står mig så otroligt nära. Jag kan inte placera ut mina vänner efter steg utan alla de som står mig närmst vet att de står mig närmst. Alla mina vänner är värda lika mycket men det finns ju självklart folk som jag umgås lite mer med..

Har du några syskon? Har du bra kontakt med dom/den?
Svar:
Ja! Jag har en stora syster som fyller 20 nu i Oktober och hennes namn är Denisé. Såklart har vi bra kontakt, vi pratar nästan varje dag och vi står alltid på varandras sidor. Självklart finns det dagar då vi snor varandras kläder utan att fråga, bråkar osv. Men vi älskar varandra endå!

Om du måste välja, mamma eller pappa?
Svar:
Haha, jag kan tyvärr inte välja mellan dom. Jag älskar de båda två lika mycket! Men tänk på dom som t.ex. inte har någon pappa eller aldrig ha fått uppleva hur det är att ha en pappa. Tänk på vad du har, innan det är försent!

Är dina föräldrar skilda eller bor dom ihop?
Svar:
Mina föräldrar valde att gå skilda vägar redan när jag var vid 3-4års åldern tror jag att det var.. Min pappa bor nu på Södermalm och mamma bor i Tumba. När jag var liten bodde jag bara hos mamma, men efter några år började jag och min syster åka till pappa igen.

Hur långt har din längsta vänskap hållit?
Svar:
Det beror ju alldeles på om du menar inom släkten eller bara vanliga vänner. Lina Ek var jag bästavän med (eller som man sa då, bästis hihi) i ungefär 9år. Vi pratar inte så mycket i dagens läge, men vi vet innerst inne att om det skulle vara något kan vi alltid prata med varandra. Lite synd är det ju att vi inte pratar så ofta efter så lång vänskap, men jag kan inte lägga skulden på henne. Det var lite mitt fel faktiskt, med tanke på att jag bytte skola för lite mer än ett år sedan.. Innan det gick vi i samma klass och hade gjort det sen i tvåan.


En gammal bild på Lina & mig, en sommardag!

Vad brukar du & dina vänner göra på fritiden?
Svar:
Det beror på vilket humör vi är på och vilka vänner jag är med. Är jag med Daniella brukar vi oftast gå ut på stan, shoppa lite, ta en fika i solen och sedan gå hem och planera kvällen. Blir det inget partaj brukar vi basta och bubbla, ha lite mys och kolla på film. Det finns så mycket jag brukar göra med mina vänner!

Innan vi avslutar detta vill jag bara tacka mina kära vänner Daniella Samsonov, Marcelo Muñoz, Emelie Sundberg, Ellinor Pettersson, Emelie Oscarsson, Mimmi Singman, Mikaela Bergström osv för att ni alltid finns där! I love u guys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: