Hello there!

Igår kväll drog jag ju som sagt hem till Marcelo, han och hans låtsas pappa hämtade upp mig efter Marcelo's träning. Nog pratat om det, igår tittade jag igenom hela min blogg ifrån starten 2007? Och nu har jag insett hur mycket jag faktiskt förändrats. På både positiva och negativa sätt! Det är så kul att kolla tillbaka, och alla gamla bilder.. herregud! Det var ju inte direkt igår..

Just nu sitter jag hemma hos Mamma och lägger in fullt med tränings musik på mobilen + ipoden. Yes, you heard me! Träningsmusik.. Måste börja komma igång nu inför sommaren. Jag håller på och skriver en vecko lista för mat + träning osv. Kanske lägger upp den här på bloggen. Vill ni det?

Snart kanske man faktiskt vågar ställa sig på en våg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: