Hello beauty!



Vad använder du för puder, foundation m.m?
Svar: Jag brukar använda mig utav Mary Kay's foundation, vilket jag tycker är det absolut bästa.. Kanske är lite dyrt, men mamma jobbar ju för dom. Så jag får det faktiskt lite billigare, hihi! Puder.. hm.. Antingen så är det ju Bronz pudret ifrån H&M eller puder ifrån Mary Kay. Bronz pudret ifrån H&M tycker jag faktiskt är riktigt bra, för att vara H&M smink.. Men det mesta är nog Mary Kay!

Vill ni köpa produkter utav min Mamma, syftar på de otroliga Mary Kay produkterna förstås..? Klicka här

Ge lite bra smink tips!
Svar:
Oj, det finns så många.. Men jag kan säga ett litet tips jag brukar använda mig av. Innan jag sminkar mig, vare sig det är på morgonen eller innan utgång, tvättar jag alltid ansiktet sen lägger på en fukt kräm. På det sättet på huden mer lyster och ser fräschare ut! Och med tvätt menar jag förstås ansiktsvatten + rengöring.

När började du använda smink?
Svar
: Haha, tror jag började använda smink i 5an faktiskt. Inte så jätte länge sen! Men det började faktiskt med, tro det eller ej, men jag sminkade mig helt kolsvart runt ögonen. Inte snyggt. Var faktiskt lite punkig och rockig av mig i 5an.. Haha, dear memorise!

Vad kostar ungefär en foundation ifrån Mary Kay?
Svar:
Jag tror det kostar runt 300-400kr beroendes på helt vilken sorts foundation det är. Jag kan kanske lägga in en bild lite senare på foundationen jag har där ifrån!

Ge lite tips på hur du sminkar dig, innan utgång
Svar:
Det är helt olika beroendes på hur jag känner mig den dagen. Ena dagen kanske jag känner för sotade ögon och den andra kanske jag känner mig för att bara se helt naturlig ut. Men för det mesta är det faktikst sotade ögon som gäller. Har testat att göra sotade ögon i bruna nyanser också, vilket ser väldigt fräscht ut!



Skulle du klara dig utan smink?
Svar:
Helt ärligt så.. Nej! Jag skulle väl klara mig ett par veckor, men jag skulle fort tröttna. Gud vad tråkig man skulle se ut. Jag säger absolut inte att jag har ful hy, jag har väldigt fin hy däremot! Men tänk dig själv att inte kunna piffa till sig ordentligt innan man drar ut med brudarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: