NOEXCUSES.

Hej älskvärda bloggen!
Sitter just nu hemma med Marcus och väntar på att Daniella ska komma hit. Idag har jag varit i skolan och hemma hos min kusin Madeleine och firat henne. Trevligt att träffa släkten igen! Inte hela då men.. Det var så länge sen, har det ganska fullt upp nu på sistone. Nu är Marcus påväg ut till min balkong, vilket innebär att Daniella has arrived. Något roligt jag har att berätta om dagen? Hm.. Jo jag håller på och höjer mig till mvg i musik. Börjat i mvg-gruppen nu med Mimmi. Hoppas på bra resultat! Nu kom Daniella in i lägenheten och NEJ, hon får inte spela farmville på facebook. Är det någon annan mer än jag som bara hatar farmville? Skulle kunna ringa och stämma det där himla internet spelet. Tänk på de yngre som går i skolan och måste upp tidigt. Så måste de sitta uppe två timmar extra för att inte deras växter ska "ruttna" det tycker jag är sjukt! Tröttnar ut barnen..


Kommentarer
Postat av: linda

haha, alla snackar om farmville heela tiden men jag vet inte ens vad det är :o<3

2009-09-16 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: