NOCHEDESEXO.

Nu är jag tillbaka på blogg fötterna igen.
Marcelo och Marcus ville att jag skulle börja igen, även fast jag varken har lust eller ork till det. Men ska försöka ändra på det! Just nu sitter jag här vid datan med Marcus, vi gör inget speciellt. Funderar och smsar runt vad som händer ikväll. Igår kväll var vi hemma hos Madeliene en stund, kollade på Män som hatar kvinnor. Grym film förutom när Alex Hågestam kom och förstörde. Han berättade vem som var mördaren och så vidare.. Jag har haft en riktigt skön vecka i gamle by med trevligt folk och sköna sovmorgonar. Jag sydde en jättefin tröja/singoalla blus och en svart tubkjol. Riktigt fina blev dom faktist! Nu ska jag snart ställa mig i duschen, fixa mig och sedan dra ut lite senare. Slänger nog in ett inlägg då. Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Mimmi Singman

kjolen passade alltså tillslut? :)

2009-09-12 @ 14:56:34
Postat av: Jennifer

Svar Mimmi Singman : Ja tillslut gjorde den det! :)

2009-09-13 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: