LADIES&GENTLEMEN.


Hej älsklingar!
Sitter just nu hemma hos Daniella med Micke och Marcus. Alla är väldigt sega idag, speciellt jag. Mobba inte mjukisbyxorna jag har på mig just nu, min rosa mjukisdress ligger nämligen i tvätten nu efter gamleby.. Jag försöker få tag på min kära far. Har blivit kär i denna mini-blogg data jag använder just nu. Fast jag vill ha min i rosa eller silver har jag bestämt mig för. Igår kväll var vi som sagt hemma hos Marcus hela kvällen och hade det riktigt mysigt. Vi gick inte och la oss sent alls, satt uppe en stund och kollade på film (oceans twealve) fast jag somnade ganska tidigt under filmen så jag och marcus kollade vidare på den idag när vi vaknade upp. Idag blir en enkel mysdag för mig, eftersom jag är vädligt trött.. Uppdaterar mer sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: