INTENUIGEN.



Åhh.. Jag kan bara inte sluta hosta!
Det är så typiskt att bli förkyld nu.. Alla är ju det i dagens läge. Jag ska förmodligen stanna hemma imorn och plugga, försöka friskna till lite. Med tanke på att vi har skoljogg på fredag och den måste jag springa! Måste hinna bli frisk innan dess. Det är ju inte bra för kroppen att träna när man är sjuk.. Jag har verkligen allt.. Ont i halsen, hosta, ont i huvudet, trött, ont i magen och det stora problemet är : rethostan!

Förlåt!!..
Jag vet.. Jag skulle lagt upp dagens outfit idag som jag lovade. Men det kommer, det kommer. Idag kunde/hann jag inte med det, pågrund av att jag hade varken ork eller tid till det. Men kan nog försöka slänga in någon typ av dagens imorn. Blir ju inte direkt något superfint eftersom jag är förkyld.. Menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: