YOUWILLCATCHME.

Hej igen!
Har precis ätit lite middag och sitter just nu och busar lite med min kära vän Daniella. Åt en trevlig middag med family + min syster's pojkvän Jesse. Mysigt och väldigt länge sen detta inträffade. Alldeles strax ska Ellan och hennes storebrors kompis Kim komma och hämta oss. Vi ska hem till henne, fixa oss och sedan får vi se vad vi tar vägen. Antagligen på maskerad fest i södertälje (mer än 50pers som ska dit) eller hitta något annat place. Jag måste börja sola igen! Länge sen nu. Men har fortfarande kvar min bruna färg som tur är. Igår festade vi allesammans hemma hos Alice. Om man inte var utklädd kom man inte in. Jag var ju som sagt utklädd till sjuksköterska. Och ikväll blir det antagligen polis utklädnad. Nu måste jag rusa. Lovar att uppdatera mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: