YOU'DMISSME.

Hej!
Dags för ennu en uppdatering tycker jag skulle behövas. Jag vet, jag är dålig på det. Men har verkligen inte haft tid nu under höstlovet. Det är så mycket som händer. Det här är första natten sen i fredags som jag sover hemma. Snart alltså en vecka sedan. Jag har varit hos min pappa på Södermalm med Daniella de närmsta 5dagarna. Jag tycker det är så himla mysigt att vara där. Bara komma bort från Tumba. Under tiden vi varit där har vi också festat och haft en mysig tjej-spa kväll med bubbelbad och bastu. I fredags firade vi min kära vän Daniella som fyllde år, först var vi hemma hos henne några st. Senare drog vi vidare hem till Jonna. Och riktigt kul hade vi! Lördagen minns jag faktist inte vad jag gjorde. Söndagkväll var vi hemma hos Jonna några st igen. Och lika kul var det! I måndags drog jag och Daniella hem till min pappa, hade tjej-spa kväll som sagt. I tisdags kväll var Jag Daniella Axel Marcelo Matti Zack och Marcus hemma hos mig och bubblade/bastade. Igår kväll hade jag bara tänkt och vara hemma och ta det lugnt. Men sedan ringde lille Zack mig och frågade om jag ville komma på fest. Självklarhet för mig! Så jag och Daniella drog vidare dit. Det blev som sagt ändrade planer. Imorgon ska vi på Halloween fest (kan tyvärr inte säga vart vi ska). Ska göra mig i ordning hemma hos Daniella innan vi drar dit.

Söt bild på Jonna och mig. I väntan på tåget hem ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: