UPPDATERAR.

Hej! Det är många som vill att jag ska uppdatera. Så nu tänkte jag fasiken ta och göra det! I helgen hade jag väldigt roligt. I fredags var vi hemma några stycken hos Daniella. Efter det taggade vi ut! I lördags blev det fest hemma hos Matti. Det var inte så mycket folk där, men kul var det. Jag var där tillsammans med Malin Berlin och Daniella. Det hände lite misslyckade grejer under den kvällen, men det får man stå ut med i dagens läge. Eller hur Malin? Hahaha. Imorgon är det sista dagen i skolan, sen är det höstlov och det ska bli så himla skönt. Har pluggat som en dåre hela veckan. Idag hade vi musikprov, det gick väl lite sådär. Funderar på att göra om det för att kanske kunna höja betyget efter lovet. Vi får se, vi får se. Jag lovar att uppdatera bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: