THEANSWEARS.


Postat av: Jessica ~ http://meyoulove.blogg.se
1.Vill du bli känd, tex som kenza?
2.Tjänar du pengar på din blogg?
THANKS <3.

Snabba svar:
Jag skulle absolut inte ha något emot att bli känd och tjäna enorma pengar på att blogga. Skulle sikta högt om jag var i det läget. Och nej jag tjänar inga pengar på denna blogg!

Postat av: anonym (Tråkigt, någon vågar inte stå för vem den är)
Har du och marcus gjort slut?

Snabba svar:
Ja det har vi!

Postat av: linnzenbrunett.blogg.se
Är du bara 94:a? för du ser äldre ut:D

Snabba svar:
Ja jag är bara 94a och tack för komplimangen :)

Postat av: johanna
1. hur många läsare har du?
2. anser du att din blogg är "stor"?
3. klär du dig modemässigt?
4. vem är din allra bästa vän?
5. hur lärde du känna Markus och hur blev ni tillsammans?
6. är du oskuld?

Snabba svar:
Jag tänker inte avslöja hur många läsare jag har. Men jag kan ju ge er en liten ledtråd. Att mina läsare höjs och höjs hela tiden, förutom när jag inte bloggar såklart. Min blogg är inte "stor" nej, men jag hade gärna velat att den varit och ska kämpa för den så fort jag får en kamera med tanke på att jag förstört min. Jag klär mig modemässigt oftast, förutom när jag är hemma och är sjuk förstås. Jag älskar självklart kläder mest av allt. Jag kan knappt hålla i pengar när jag går förbi en klädesbutik. Jag har massor med bra vänner, vissa lite bättre och vissa lite sämre. Men min närmaste kommer alltid vara Emelie. Jadu, jag och Markus lärde känna varandra i somras. Inte alls långt tillbaka! Vi tog kontakt via sms, pågrund av att Emelie Sundberg lånat min telefon för hennes cpade eller vad det var. Sen festade vi mycket tillsammans i somras också. Sista frågan tänker jag inte ens svara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: