MYFAVORITES.


Här har ni alla mina favoritbloggare och varför.

Daniella : Hon startade nyligen sin blogg. Hon har haft det förut, men tröttnade väldigt snabbt. Men nu när hon har umgåts väldigt mycket med mig på senaste. Har hon helt enkelt fallit inför det! Blir så himla glad när allt fler och fler börjar blogga. Alltid kul och läsa!

Ellinor : En nära vän till mig. Kul att läsa om hennes vardag och hon tar väldigt fina bilder! Rekommenderar för er som är intresserad av foto.

Kenza : Väldigt inspirerande och en söt tjej helt enkelt. Har jättefin stil på kläder och är sig själv! De andra stora bloggarna förutom (blondinbella & foki) är mest fejk.

Kissie : Jag tycker egentligen inte om henne. Inte för att hon är ful eller något sådant! Men hon har en sån kaxig attityd. Men beundras av hur hon kan få så många besökare av att bli hatad ganska mycket.

Paow : Lilla 15åriga tjejen som tog sig snabbt upp på toppen. Hon verkar för det mesta vara ärlig och en rolig tjej. Hon har egen stil och är mycket mycket mognare nu utan Desireé. Blir så arg när dom är med varandra! Paow beter sig omoget då och blir automatiskt mer fjortis.

Blondinbella : Gud! Hon är ju bara grym. Hon förtjänar verkligen att ligga på toppen. Hon har slitit och jobbat för sin blogg. Som inte vissa andra har. Hon ställer upp för olika företag och skänker pengar till världens barn och så vidare. Riktigt söt tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: