HOMENOW.

Hallå bloggen!
Nu är jag äntligen hemma. Satt kvar en timme efter skoltid och pluggade med Mickis. Jag gjorde klart alla NO frågor. Idag har jag pluggat riktigt bra. Jag har även satt upp mål jag ska sträva mot. Jag ska komma in på frisörslinjen i Sjödal. Det går mycket bättre i skolan när man vet vad man ska sträva mot och vad man ska höja sig till för att faktist komma in på det man vill. Imorgon har vi hemstudiedag, skönt. Mickis och jag ska upp klockan 8, gymma och basta. Efter det ska vi hem till mig och plugga. Jag ska jobba med matte och SO ett årtionde. Jag skulle egentligen också arbetat med NO start&slutreflektion men så duktig som jag är så gjorde jag klar den innan jag började med att blogga nu när jag kom hem från skolan. Ska alldeles strax fixa mig lite i ordning, möta Mickis i centrum och sedan dra hem till Marcelo.

Mikaela my little sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: