GOODBYE&HELLO.

Har fått några klagomål om att jag aldrig bloggar längre. Och jag vet! Jag har börjat blivit skit dålig på att uppdatera. Men det kommer tillbaka, jag lovar. Väntar på att pappa ska köpa lilla mini-datan till mig och att mamma ska köpa kameran. På de senaste dagarna har det varit plugg som gällt, idag stannade jag hemma i och för sig. Men har varit i skolan alla andra dagar. Känner mig like a good girl!Imorn har vi orientering.. Kul.. Jag och Mickis ska satsa på vg, om man ska satsa på mvg måste man springa själv. Och det är ett stort NEJ! Kastade precis ut nycklarna från balkongen till Daniella. Får se vad vi hittar på, vi kommer förmodligen ta moppen till Ellan och hämta min plugg grejer. För imorn ska jag till skolan som sagt! Nu kom hon in genom dörren, ska springa och hälsa. Ska lägga upp ett par fina bilder Ellan tog på mig igår också, alldeles strax när hon orkar skicka dom den muppen. Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: