FRIDAYNIGHT YEAH!

Sitter just nu hemma hos min pappa på Södermalm med Daniella. Vi kom hit för drygt en kvart sen, snart bär det av hem till henne. Fixa oss och vara med några vänner. Efter det bär det av till halloween fest! Allt är fixat till ikväll och livet är så himla härligt. Kanske lite överdrivet, men det känns som att det kommer bli en bra kväll. Igår kväll tog jag det lugnt faktist, först var jag Emelie Sundberg Marcus Micke hemma hos Daniella en liten stund. Gjorde inte speciellt mycket. Snackade och lyssnade på musik. Efter det bar jag hemåt, somnade runt 2 i natt och vaknade klockan 3 på dagen. Hade inte hört min mobil, min mamma kom inrusande på mitt rum. Hon hade varit ute och gått med mormor jätte länge. Hon trodde jag hade dött, för varken hon eller Daniella fick tag på mig.. Skumt! Hahaha. Nu ska jag sluta skriva. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: