CURLYCURLY.


Sitter precis och hånskrattar lite åt min syster som nyss spillde ut hela sin kopp teé över sin säng. Det är synd om henne, men kunde inte låta bli från skratt. Har suttit en timme och kämpat med att få till naturliga lockar till mitt löshår. Ville inte ha såna som ser så tillgjorda ut, så ni förstår nog att det tog ett tag. Men nu är jag nöjd och där har ni resultatet! Så himla länge sen jag hade lockar i håret. Mitt naturliga hår är ju egentligen lockigt, fast det ser man aldrig mig i. Antingen plattat hår eller uppsatt. Lite synd men jag tycker inte om mina egna lockar och mitt hår är för kort. Enligt mig! Men enligt min mamma har jag världens ängla lockar. Nu är det alldeles strax dags för bed time eller vad säger ni? Vissa av er har säkert redan lagt sig i sängen. Imorgon kanske jag ska träffa Viktor en stund efter skolan, det var allt länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: