BLOGGIS.


Ja det är många som tycker om att vara ledig.
Hej!
Har precis vaknat till. Så himla skönt och vara ledig. Nu är äntligen den jobbiga lunginflamationen över och det innebär att jag ska börja med mina bantingspiller igen! YEHO. Dom är väldigt dyra, men jag bara måste. Dom kostar 600kr för 2månader. Vad gör man inte för att få fin kropp? De flesta kommer nog kommentera nu att *blablabla* det är inte bra för kroppen, dom där kommer aldrig funka. Tro vad ni vill! Men jag vet att dom funkar. Jag har ju som sagt använt dom förut? Men slutade med det ett tag, pågrund av att jag glömde dom hemma hos en vän. Och åkte aldrig dit och hämtade dom. Fick tillbaka tablett asken för ungefär 2veckor sen. Och då kunde jag inte börja äta dom för då fick jag min hemska lunginflamation.. typiskt! Men nu är jag igång igen. Ska alldeles strax in till stan och luncha lite med min rara mor. Och kanske köpa en kamera till mig, om vi hittar någon bra! Nu måste jag rusa, mamma står i dörröppningen och ropar. Puss på er..

Kommentarer
Postat av: joyobean.blogg.se

Men Jennifer, lägg av!! Bantningspiller?? :O

2009-10-08 @ 12:25:16
Postat av: Anonym

hur fungerar dom? vad är det för slags tabletter?

2009-10-08 @ 17:54:36
Postat av: www.metrobloggen.se/rasmusmamma

Jennifer.... tänk på din kropp den har inte vuxit klart ännu... sedan är du inte ens stor... sluta med dumheterna o tänk på din hälsa och kropp!!!



Kram Kusin Elin

2009-10-08 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: