UPPSIDEDOWN.

Hej bloggen!
Uppdaterar nu igen. Gud vilken rolig kväll jag hade igår! Roligaste kvällen på länge. Först drog jag Daniella och Ellan hem till Jonna. Det kom lite fler folk dit så småningom. Bland annat Micke Pontus m.m. Runt halv 1 tiden ringde Helene och frågade om vi ville komma till Ricky. Självklart tackade man ja! Det var ju sista fria dagen på det här höst lovet tyvärr. Och då måste man få ha riktigt kul. När vi kom till Ricky var det ganska mycket folk där. Men roligt var det. Har precis ätit lite, väntar på att bästavän ska komma hit. Daniella har precis gått, hon var tvungen att gå för att hon skulle åka och fika med family hos sin mormor och morfar. Nu ska jag försöka fräscha upp mig lite. Är så himla slut, men det måste man göra någonting åt.

Igår kväll hemma hos Jonna. Mikael och Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: