MISSIT!


Gud vad jag saknar sommaren!

Det är så kallt ute nu.. snart julafton! Det är väl lite mysigt med jul. Men annars tycker jag inget vidare bra om agu-sep-okt-nov-dec. Tänk er.. Ni kan fortfarande gå ut i shorts och linne klockan 9 på kvällen. Ni har varit på stranden hela dagen. Man känner solbrännan och hur brun man har blivit. Du har varit hemma och fixat dig och allting för kvällen. Nu bär det av till grillfest, hemma fest eller något annat mysigt. ÅH VAD JAG SAKNAR SOMMAREN! come back..

Jennifers riktiga sommar feelings videos:

Min söta vän Marcelo. Gaybloggen nästa?

Skumm bil som stannade mitt i vägen när jag Mikael Marcus och Nico var påväg hem från statiol. Den förföljde oss enda till centrum.. Men dom i bilen klev aldrig ur..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA JAG VET VILKA DOM I BILEN ÄR! :')

2009-11-11 @ 20:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: