INSPIRATION.

Ser inte det här sovrummet riktigt fräscht&modernt ut?
Måste tyvärr skriva mitt bloggnamn över bilden annars är det någon mupp som snor den och låtsas som att det är den som gjort inspirationen. Jag måste designa om mitt rum snart. Börjar tröttna på mitt gamla. I och för sig har jag en jätte fin säng jag fick av mamma i somras i en av mina födelsedagspresenter. Den ska jag förmodligen behålla! Men jag är så taggad på att möblera om, köpa nya möbler, tapetsera om och få lite rummet lite mer hemtrevligt och faktist se mer modernt ut. Nå vad tycker ni om min inspiration?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det låter toppen! Men kan du inte ta kort på ditt rum så vi kan se hur det ser ut :D?

2009-11-10 @ 23:27:38
Postat av: Elly

hej okej hehe ;D

2009-11-10 @ 23:33:04
Postat av: Anonym

jätte fint, Skulle själv behöva byta ut lite möblera måla om och sådär :)

2009-11-11 @ 20:24:24
Postat av: jessica l

skulle vara jätte fint ! :)

2009-11-12 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: