- Plugg & sängdags -


Någon som börjat kolla på Paris Hiltons nya tv-serie?

Kollade precis klart på Systrar i jeans filmen. Idag skulle jag sola när jag kom hem, jag och Rasmus hade lovat varandra det. Men efter att jag bloggat, så skulle jag lägga mig i sängen och bara vila ögonen ett litet tag. Men slocknade sedan och sov till halv 5. Pratade nyss med Rasmus och han frågade mig om jag solat idag, självklart sa jag nej och förklarade varför. Då började han skratta lite smått, och berättade att direkt när han kom hem somnade han också och sov till klockan 6. Lite längre än mig. Och det var liksom vi som gick och planerade att sola, sen har alla solat förutom vi. Verkligen TOPPEN. Nu ska jag snart plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: