- If only you could see -


Emelie sitter vid playahead den nörden. Hihi (a)
God morgon alla mina läsare!
Kom precis hem, ska snart hoppa in i duschen. Igår kväll åkte jag & Emelie till södertälje och träffade Musse & Basse. Vi gjorde inte så mycket, åkte hem till Musse och kollade på film. Imorse vaknade jag fan 8, sjukt tidigt för min del då asså. Idag ska jag & Emelie förmodligen på bio och se The Uninvited. En skräckfilm, hoppas att den är bra. Om det inte blir bio så blir det krök, eftersom det är sista dagen man kan det inför skolan tyvärr. Men snart är det ju skolavslutning, så det är nice. Nu babblar jag på mycket som vanligt. Ska sluta skriva nu, lägger in dagens outfit innan jag drar ut. Puss på er

Kommentarer
Postat av: linn.

vad såg ni för film på kvällen?:D

2009-05-23 @ 16:08:53
Postat av: Anonym

Svar Linn : Vi såg Panic Room :)

2009-05-23 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: