- I wont be around -


Bild tagen på mig för några månader sen.
Hej bloggen!
Idag var jag hemma från skolan, pluggade hemma istället. Gjort klart ett helt steg i matten och ska nu börja på spanskan. Känner mig faktist riktigt duktig idag. Igår kväll var jag med Ellan,Matte,Daniel,Sebbe & Malin en stund nere på tuna pizzerian och kollade derby matchen. AIK-Djurgården, gud vilken tur att aik vann. Så djurgården åker ner på listan och hammarby högre upp. Stolt hammarbyare här! Ikväll ska jag kanske besöka Emelie Oscarsson en stund, träffa henne och kolla läget. Kommer komma lite bilder också. Nu måste jag göra mig klar. Så jag har det gjort i alla fall. Skriver lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: