- I really am sorry -


Hej bloggläsare!
Nu är jag på bättre fötter igen, fast fortfarande lite krasslig.
Träffade Emelie idag, vi gjorde väl inte så mycket. Fanns inte direkt så mycket att göra där. Vi satt mest och pratade, pratade igenom allt. Vi ska såklart ses imorn igen, annars blir det så ensamt för henne. Ikväll ska jag & pappa ut på en promenix genom stan, vi tänkte gå förbi hammarbysjö-stad också. Det är ju så mysigt där! Annars blir det tv-tittande och lite pluggandes. Måste fortsätta på spanskan. Jag har inte så mycket mer att berätta förutom att jag mår lite bättre, och anledningen till att jag inte bloggade i förrigår eller igår var för att det hände en hemsk sak som jag verkligen inte mådde bra av. Kunde inte ens gå till skolan! Så det har varit mycket vilandes för mig. Men allt roligt kommer ju till helgen som sagt. Nu ska jag gå och handla middag, jag fick bestämma ikväll vad vi skulle äta sa pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: