- En sen uppdatering -


Dagens Outfit
Goddag eller rättare sagt godnatt. 
Klockan är 01:39 och ska snart hoppa i säng med Emelie. Idag så vaknade jag och Emelie vid 2 tiden. Gick upp,la oss i solen en stund och sedan bar det av till duschen. Efter en lång stund med fixandes och vilandes. Så kom Alex och hämtade oss. Sedan åkte vi till solna en stund och chillade där. Sen åkte vi till en fest i Sollentuna hos min kompis Adam. Men det vart tråkigt. Så då tog vi tåget hem till mig, som tog över en timme. Pratade med Amigo i telefonen under hela resan. Imorgon om det är sol, har jag och Emelie bestämt oss för att lägga oss i solen en stund igen. Har faktist fått många kommentarer om hur brun jag blivit, hehe. Så det är väl bra med det. 

Kommentarer
Postat av: kristinanorin.blogg.se

Jätte fin outfit :D Vart kommer tröjan ifrån? Kram

2009-05-22 @ 09:20:24
Postat av: Jennifer

Svar : Gina Tricot :)

2009-05-22 @ 12:19:22
Postat av: Anonym

du påminner enormt mycket om whitney i the hills.

det är en bra sak :>

2009-05-24 @ 18:21:54
Postat av: Jennifer

Svar : Jahaja! det har jag aldrig fått höra förut, men däremot har jag fått höra att jag är lik Christina Aguilera :)

2009-05-24 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: