- Denisé Student -

Har precis fikat lite med släkten. Denisé är fortfarande ute på flaket med Nicole och sin pojkvän Jesse och röjer. SItter just nu här med Amigo som också var med när Denisé tog studenten idag.  Vi har precis sagt hejdå till alla nära och kära. Det var jätte mysigt och trevligt att träffa hela släkten, och så träffade man självklart vänner där nere. Bland annat Ellan,Mimmi,Jessica & Sebbe. Nu ska jag skicka in lite bilder till en kille som vill fota mig. Ska alltså få modelljobb kanske, och tjäna pengar. Skulle vara jätte kul verkligen. Håll tummarna för mig nu!
Min morfar ska också skicka lite bilder till mig ikväll, från idag. Så vänta bara, det kommer mer fina bilder. Bland annat en jätte fin bild på mig & Amigo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: