- Bring me back home -

Hej bloggen!
Har precis varit lite med Amigo. Mötte upp honom i Tumba, när jag kom från tåget med Emelie ifrån Södertälje. Vi sov hos Musse inatt. Vi åkte hem till honom vid 8tiden igår kväll, och kollade på en jätte läskig film. Boogyman tror jag den hette. Sen var ju självklart jag tvungen att sova ensam i ett eget rum, hans brors rum. Som låg brevid Musses rum. Så inatt har jag inte sovit någonting, var så himla rädd. Inbillade mig massa saker hela tiden, brukar ni också göra det efter skräckfilmer? Riktigt läskiga skräckfilmer då asså. Somnade runt 8 tiden imorse, sov till 11. Då gick jag in och väckte Emelie & Musse som fortfarande låg och sov. Och då insåg jag att vi missat skolan, typiskt.. Men imorn ska jag i alla fall dit. Och jobba stenhårt! Dom sätter ju betygen imorn som sagt. Ikväll ska jag faktist bara vara hemma,umgås lite med min familj och plugga svenska. Önska mig lycka till! Skriver lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: