Saknar dig, mycket


En gång var du min bästavän, mitt allt & min andra halva.
Du var min styrka när jag föll. Du skapade glädje och lycka omkring mig.
Du är den personen som kände mig mest av allt, visste exakt hur jag reagerade i olika situationer och visste exakt hur du skulle få mig glad. Nu är vi nästan som främlingar. Det ska inte vara så lina!
Jag hade allt förut. Nu är allt borta. Jag vill bara att du ska veta att jag vill inte att det ska sluta såhär Lina Ek! Jag älskar dig fortfarande lika mycket. Det har ju trots allt varit du och jag sedan 7år tillbaka.

Kommentarer
Postat av: veronica skincare.blogg.se

Ja Jennifer, jag saknar också Lina i ditt liv. Hon är en sån fin och mysig tjej. Kom ihåg att jag sa att bra vänner växer inte på träd. Älskar dig. Puss mamma

2009-03-19 @ 15:53:01
Postat av: LINA

gumman saknar dej också! vi måste ta och ses snart! <3

2009-03-19 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: